Faboulous ads here :D

Wednesday, 7 September 2011

Dia Idaman Saya.

 Hello :)!
apa khabar ni?sihat?
 Ni antara Penyataan yang saya selalu sangat dengar sampai saya dah boleh hafal dah.meh saya story sikit.Hahaha.     
"Saya tidak memerlukan Suami yang handsome macam Cover Magazine sebab saya bukan nya cantik pun..."
"Saya tidak perlukan suami yg berharta sebab saya bukannya kaya pun..."
"Saya tidak perlukan suami yg berilmu tinggi Sebab saya bukannya pandai mana pun..."
"Saya tidak perlukan suami yg SEMPURNA Sebab  Saya Sendiri bukannya SEMPURNA mana pun…."
Selalu tak dengar Orang cakap macam ni?Haha.Tapi  kan... saya sangat sangat bersetuju dengan yang  kata kata mereka ni.kamu semua pula macam mana?wah.(sekali lagi-bajet banyak pembaca)ahekhek.
kalau ekot Saya.Saya memang tidak memerlukan seorang yang boleh jadi cover magazine untuk dijadikan pasangan hidup.(Tapi kalau dapat tuh apa salahnya.)HAHA.(gedik!),cukuplah kalau dia sedap mata memandang,Mak dan ayah saya Pun suka.ahek.rasanya kamu semua pun macam tuh kan?kalau dapat hensome tuh tapi selalu ja memainkan perasaan dan jiwa reraga.Susah juga hidup kita nanti.Baik ambik yang biasa biasa yang Hati dia ikhlas dengan kita,hidup sihat badan pun cergas*tetiba*.Ahak.

 
Kalau dia Tak berharta sangat pun tak apa,cukup kalau dia mampu menampung kita ohang pempuan dan saya yang kuat makan ni hah.Maklumlah pempuan ni kan ada 9 Nafsu.Ahai~As long as Kaum Lelaki mampu memenuhi 9 nafsu orang perempuan tuh.Bagi saya,Dah kira Thumbs up dah tu....Hehe.#perempuan memang.Nafsu nak 9.tak nak kalah#
habisla ohang lelaki kalau isteri nak cincin kawen gini hah.Haha.

Kalau dia Tak berilmu Tinggi pun tak pa jugak, cukuplah kalau dia pandai sikit dari saya,pandai silat ka, pandai main mata ka(ops!in tak boleh.ini tak boleh)dan dsb.Macam mana Saya nak memgharapkan perlindungan dan rasa bahagia bersamanya jika semua masalah saya.saya yang kena fikir sendiri,Settle Sendiri.kan?Oleh itu saya memerlukan orang yang sedikit Pandai dari saya,mampu menasihati serta membimbing saya..waWa..(tapi kalau pandai pun apa salahnya)Haha.Sesungguhnya,Pempuan pandai mana sekali pun dia harap ada juga seseorang dia boleh bergantung,mencurah rasa dengan dia sewaktu dia sedih ka,kena bully ka dan sebagainya dari lelaki.pempuan kan insan yang lemah(tetiba).HAHA.Bagaimana orang Lelaki nak perhargaan,macam tuh juga orang pempuan mahu disayangi dan difahami.Dah Memang kita saling memerlukan!Hekhek.:')
gambar hiasan..

Saya bersetuju sangat la dengan yang last sekali tu,Kesempurnaan.Tiada manusia yang dilahirkan di dunia ini Sempurna.Even dia cantek macam mana sekalipun,kacak macam mane sakali pun.Kentut dia berbau busok jugak.(ade kaitan ker).ops!.sorry.salah.salah.jap saya balik ke pangkal cerita dulu ya.Hehe(jangan mareh!)maksud saya setiap manusia tidak akan Sempurna tanpa  kelemahan dia sendiri.Jadi pandai Pandai la carik orang yang dapat melengkapi kelemahan kita ye.Yang penting dia baik dari segi agamanya dan mampu melindungi dan membimbing kita atau saya seadaanya kelak.ahek.:")
 
 p/s:Orang cakap,kalau muka nak sama dengan pasangan tu ade jodohkan?(akhir2 ni saya rasa muka saya  macam nak sama ngan Edward cullen ni.wa,berjodoh ka kami?HaHAHa.)Da~
Take care Everyone!
Best Regard :Nathalie.
 
Thanks For Reading !


.

18 comments:

  1. sy xnak suami yg pandai main mata. bahaya wooo

    ReplyDelete
  2. hahaha.Sama gak.kalau dia main telinga boleh :P
    Thanks Drop by Rina :)

    ReplyDelete
  3. siggh sini...npe blog awk xde shoutmix??ssh la yunk...:)

    ReplyDelete
  4. Dear Atynsepet,ada ja.dekat bawah ikan2 flowerhorn saya tuh.kadang2 kalau line slow.dia ssh mau keluar. :)

    Thanks Drop by yunk !Haha.

    ReplyDelete
  5. haha. p/s tu kelakar. :P first time singgah sini and terus follow. hee.

    ReplyDelete
  6. Thanks Ms.Difficult easy(Ms.Ssh Senang eh?):')

    Thanks Drop by :)

    ReplyDelete
  7. Kalau kita nak yg perfect then kita kena jadi perfect juga...(which is almost impossible)

    ReplyDelete
  8. Saya nak suami yang sayangkan saya. Biarlah seburuk mana pun dia =)

    ReplyDelete
  9. Cik Simply Seoul :sangat bersetuju :)


    Cik Izzaty Ishak : Lagi bersetuju :)haha.

    Thanks drop by :D

    ReplyDelete
  10. hehe . tamo2 yang pandai main mata . main silap mata tapa . hahaha

    :)

    ReplyDelete
  11. Wahaihaha.

    Thanks For Drop By :D Thanks Cik "Ini belog saya.cinta hati saya" Lol.

    ReplyDelete
  12. hahahaha, ape pon ta bley.

    nk komen sikit bley tak? nape guna font kaler hitam yer? susah nk bace. peace :)

    ReplyDelete
  13. terpaksa guna sebab dakwat putih habis.haha.

    nasihat diterima cik Nadia Fatihah :)

    Thanks For drop by :D

    ReplyDelete
  14. hahahaha....

    komen sini pon ayat sejuk hati je..;p

    ReplyDelete
  15. Zulhilmi.tempoyak,Eleh. ade unsur unsur kejelesan disitu.haha.:P

    Thanks Drop By :)

    ReplyDelete
  16. terima apa yang ada depan mata seadanya.. hehe

    ReplyDelete
  17. Betul tu Cik Hyz.Haha.


    Thanks Drop by :D

    ReplyDelete