Faboulous ads here :D

Thursday, 15 September 2011

Suka Perempuan Bersaiz Comel ini.

Hello :)
Apa khabar ni?Sihat?

Hehe,akhirnya dapat gak saya meng-hupdatekan Blog kesayangan saya ini.Sorry ya kalau ada yang ternanti nanti entri baru saya.(Sekali lagi-Prasan banyak pembaca.)HAHA.Minta sorry banget dong,busy baget akhir akhir ini.ke-CAPEKAN  dong mengemas rumah,bergossip dengan kawan kawan,menyibuk melawat kawan kawan di sekitar dan sewaktu dengan nya,kira jerawat diaorang dan macam macam lagik.Maklumkan 4 bulan enggak ketemu gitu.nanti lama lama mesti mcam anjing dengan kucing balik la tuh.HaHa,tambah lagi saya masih excited dengan rumah baru,roomate baru,parkguard baru dan sebagainya.Gossip pasai apa? artis? mesti la tak ye,Haha.walaupun salah satu hobby saya ini menstalker perkembangan artis, saya tak main la gossip gossip pasal diaorang ni.Wahh.confident ja bunyi kan.(sekali tengok dia yang lebih)Haha.Tapi kali ni saya memang busy gossip pasal experienced LI ja,YA.Sangat busy macam menteri.Haha.abaikan.

Huh.Sakit pinggang saya mengemas tau.kan best kalau saya macam Miho(dalam cerita my girlfriend is a Gumiho) tuh.kuat ja.senang ja dia nagkut barang berat.kuasanya menjeleskan manusia biasa macam saya ni ahh.Haih.Kerja kerja tidak beberapa berfaedah ini lah yang melambatkan process meghupdate apa2 dalam blog balang kacang hijau saya ni.Kamu orang cantek dan hensome kan?(mesti ada yang angguk angguk da ni)Haha.Apa? Tak?eleh,macam saya tak tau,kembang kempis ja hidung dia situ.Haha.mesti kamu memahaminya kan.Ahaks.

lepas saya macam nak rak sampai termengantuk ngantuk hupdate entri "welcome to Sarawak part II",saya terdengar lagu yang  Perempuan besaiz tomei ni ni nyanyi,Gila Sedap dia punya suara!(kalau boleh jadi lauk dah lama saya makan dia punya suara.)tapi sekali lagi sebagai manusia biasa yang kepenatan  tambah gi dengan kelopak mata yang ibarat 2kg yang gatal  mau tertutup tutup ketika itu,saya tertidur gak bertemankan sepakej air liur sehingga pagi di kerusi Lcct yang keras tu.terseksa betul.haih.

agak penat betul bermadah madah ni.Haha.mari kita straight to the point ja,Senang! ..aii..walaupun dia bukan main lagi nyanyi sedap sedap dalam laptop saya.saya tertidur jugak.Memang rasa sedikit bersalah  terhadapnya,kamu semua messti paham kan??.Haha.teringin nak cakap macam ni kat dia,"I do respect your voices,but not my eyes,so please blame my eyes ya.not me!hehehehehe.im sorry!!*ala ala amir RL seket*Haha.ApaPun,Bagi saya.Suara dia nang Power!Kenal tak Lagu Rolling in deep,someone like you???Dia la yang nyanyi! :)
apa pendapat kalian pula?Ahaks.

ni dia wajah nya :)

 
ADELE




Comel tak Adele?dulu saya ingat yang nyanyi lagu tu orang negro,Slim dan cantek macam beyonce, tapi semua terbalek,anyways dia tetap cool.Biar badan besar bakat pun besar.Sejuk Perut mak dia mengandung.Aik ade kaitan ker.Haha.abaikan ja yang tak berkenaan.


ADELE yang Tomei :D
.

Suka lagu "Someone Like you".Haha.Orang cakap kalau perempuan,dia mudah tertarik dengan  lagu yang lyricnya ada kaitan dengan dirinya.Biasala pempuan.berjiwa seni kan.Haahaha.Suka jadi pempuan. tapi Untuk lagu ni,saya memang suka betul dia punya suara bukan dia punya lyric.Haha.dengarlah lagu Adele.DA~



p/s:Apa lagi Lelaki single diluar sana ,hadiahkan wanita kesukaan anda dengan lagu yang berupa isi hati anda(kalau jenis pemalu ler),mesti dia paham punya.Good luck!
Selamat medengar Lagu Adele:]



Take Care Everyone :)!


Regard :Nathalie
Thanks for reading !

4 comments: